دسته بندی ها

شرایط و قوانین

ثبت هر سفارش از طريق فروشگاه فناوریهای نوین شيراز به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

اطلاعات خریدار :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقيق و کامل وارد کنید و حتما ايميل و شماره تماسی را که قرار می دهد، معتبر باشد  . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري صحيح نباشد ،هرگونه تاخير یا اشتباه  به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد .

نحوه سفارش :

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید اما در موارد خاص امکان ثبت سفارش حضوری و یا تلفنی نیز میسر می باشد که برای اطلاعات بیشتر می تواند با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

تعویض کالای معیوب :

پس از دریافت بسته، مشتری 48 ساعت (بسته به تعداد اقلام یک سفارش درصورت هماهنگی با بخش فروش و دریافت تاییدیه این زمان قابل افزایش می باشد) فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال به صورت تلفنی بخش فروش را مطلع نماید. با توجه به اینکه محصولات ارائه شده در فروشگاه به ندرت دچار مشکل می باشند ، در اکثر مواقع قطعات معیوب در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض و برای مشتری ارسال می گردد. البته بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و یا جریان نامتناسب، عدم نصب صحیح و غیره دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد. همچنین در مورد کالاهای خاص و گران قیمت، برای صرفه جویی در زمان و پیشگیری از سایر مشکلات، خریدار می تواند قبل از ارسال سفارش با هماهنگی قبلی با بخش فروش درخواست آزمایش فنی کالا قبل از ارسال را نماید. بدیهی است هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به فروشگاه به عهده خود مشتری می باشد.لازم به ذکر است در صورتی که کالای برگشتی سالم باشد و بخش کارشناسی سلامت آن را تایید نماید،متناسب با زمان و مبلغ کالا هزینه کارشناسی دریافت گردیده و هزینه برگشت کالا به مشتری به عهده خود مشتری می باشد.

قابل ذکر است زمان برگشت وجه سفارشات به خریدار طی یک زمان مشخص شده ( 1 الی 7 روز کاری درصورت ارائه اطلاعات حساب توسط خریدار و ثبت درخواست بخش فروش با توجه به درخواست خریدار) توسط بخش مالی صورت میگیرد و اطلاعات پرداخت هر سفارش در تاریخچه سفارش مد نظر درج میگردد

 

ارسال سفارش :

در صورت واریز به حساب زمان ارسال بسته ها 24 ساعت کاری پس از تایید تراکنش می باشد، زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي شود ، ارسال مي شوند و هزینه ارسال و بسته بندی سفارش نیز به عهده مشتری می باشد که در زمان سفارش ثبت می گردد.

 

روش هاي پرداخت :

در حال حاضر روش پرداخت از طریق پرداخت انلاین و پرداخت مستقيم به شماره كارت يا حساب فعال ميباشد .پس از تكميل سفارش ، حداکثر ظرف مدت 24 ساعت  نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نموده و اطلاعات پرداخت را به بخش فروش ارسال نماید، در غیر اینصورت پس از مهلت مقرر سفارش  حذف شده  و هیچگونه مسئولیتی در این خصوص متوجه فروشگاه نمی باشد.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه  :

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسولیت هر گونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص ، خرید می بایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.

 تغییر شرایط و قوانین :

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

 

حذف کپی رایت اپن کارت فارسی (انتهای سایت) = عدم پشتیبانی تجاری و پاسخ به سوالات دوستان عزیز خواهد بود. شرایط حذف را از اپن کارت فارسی سوال کنید.

 

پشتیبان اپن کارت فارسی
فروشگاه فناوریهای نوین nt-shop.ir © 2019